Fragt og levering | Mobile forstærkere Danmark
  • Gratis fragt i Danmark
  • 24/7 Support +45 92 45 37 71
  • 30-dages fuld tilfredshedsgaranti
  • Fem stregers signalgaranti

Fragt og levering

Ordrehåndtering

  • Vi sender ordren 1-2 dage efter modtaget betaling.
  • Når ordren er afsendt, vil du inden for 24 timer modtage et tracking nummer så du kan spore din pakke.
  • Hvis du bestiller i løbet af weekenden, sender vi tidligst din ordre mandag.
  • Vi vælger den fragtmulighed der giver bedst mening.
  • Vi behandler- og sender ikke ordrer i weekender og på helligdage, men du har stadig mulighed for at lægge en bestilling som i så fald vil blive håndteret næste hverdag.
  • Hvis du skifter mening og ønsker at annullere din ordre, kan dette gøres inden for 24 timer efter du har modtaget din ordrebekræftigelse.

Fragt

  • Vi sender ordrer med international kurertjeneste og når varen har forladt vores lager, er den ikke længere under vores kontrol.
  • Forsendelse tager som regel 3-5 hverdage.
  • Kureren kan i sjældne tilfælde kontakte dig i forbindelse med toldklarering, hvis dette sker, skal du kontakte os øjeblikkeligt så vi kan håndtere sagen for dig. Add Section
  • Der er betalt told og skat på forsendelsen. Hvis kureren beder dig betale, så kontakt venligst os øjeblikkeligt. Du skal dog give dine kontaktoplysninger så varen kan komme korrekt gennem tolden.
  • Vær opmærksom på at hvis du ikke samarbejder med kurertjenesten modtager du ikke din pakke og vi kan ikke holdes til ansvar for disse handlinger. Du vil i så fald ikke kunne få en refundering af købet.
    Hvis der skulle opstå forsinkelser i fragtforløbet (det sker sjældent) kontakter vi dig.

Levering

  • Leveringstiden kan variere alt efter hvilken fragtmetode der bruges og bestemmelsesstedets beliggenhed. Hvis du føler der er gået uforbeholdent lang tid over den dag du ville forvente at modtage pakken, uden den er kommet frem, kan du kontakte for en bekræftelse.
  • Det er ikke påkrævet at der er personlig levering af pakken. Den kan være leveret uden nogen kontakt fra kurertjenesten.
  • Hvis kurertjenesten ikke kan komme frem til dig under leveringen, vil pakken blive taget med tilbage til det nærmeste depot. Du vil derefter modtage en notifikation fra den lokale kurer med henblik på at aftale et leveringstidspunkt. Hvis de kører forgæves igen på andet forsøg vil pakkes blive returneret til vores logistikcenter hvor den vil blive opbevaret 3-5 dage. Efter du har bekræftet at du er klar til at modtage pakken vil den blive forsøgt sent igen, alternativt kan det ske vi beder dig hente den direkte på logistikcenteret.