Hvis du ønsker at returnere dit produkt under garantien bedes du venligst følge disse instruktioner:
- Kontakt vores kundesupport
- Give vores kundesupport alle detaljer vedrørende problemet, med billeder/videomateriale.
- Specialisterne i vores kundesupport vil hjælpe dig, enten ved at rette fejlen på det eksisterende produkt eller iværksætte en ombytning.
Såfremt en ombytning finder sted:
- Kunden vil blive bedt om at sende produktet tilbage som beskrevet i vores returpolitik – Insert return policy link.
- Efter modtagelsen af produktet på vores servicecenter vil vi inspicere produktet for at fastslå om der foreligger et teknisk problem og efterfølgende afgive en rapport hvor der vil fremgå et tilbud om en ombytning eller refundering som udlagt i vores returpolitik – insert return policy link.
Garantien dækker ikke hvis:
- Der er en fysisk skade på nogen dele i pakken.
- Enheden har været åbnet og forsøgt repareret.
- Kunden ikke kan fremvise et bevis for problemet.
- Kunden ikke kan fremvise et købsbevis (dette kunne f.eks være e-mail eller faktura)